VINTER ELLER INTE VINTER..ELLER KANSKE VÅR??

Nu e jag så jävla less på snö. Blev så snopen när jag gick upp i morges och såg att det var snö.
Jag vill ju ha sol och vår, snödroppar och dropp från taken.
Men det kommer nog snart - tålamod!
Men nu e det helg och final i lets dance. Det ska bli spännande, och jag ger min röst till Laila.
Gillar henne. Gillar Magnus också, men jag tycker ändå att Laila är en bättre dansare.
Ha nu en skön kväll alla!
Och ni - glöm inte ställa klockan på söndag - fram!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Laila får min röst också, hon är klart bäst även om Magnus också är bra.



Ja vilket vinterväder vi fått. Det är nästan så jag vill ta upp julpyntet igen...hahaha ..eller nä, jag vill ju ha vår och en varm het skön sommar på det!



Ha en fin fredag!

2009-03-27 @ 17:40:46
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: maud

hej, laila va toppenbra särskilt showdansen...men med tanke på magnus utveckling så röstade vi på honom ;) kramkram, hämtar ni sängen imorrn? kan ringa när vi plockat isär den...

2009-03-27 @ 23:14:54
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Mamma, ska vi rensa ut erat rum idag och måla om? :)

Så kan ni hämta sängen hos Maud så blir det värsta snyggt ;) Koom igen ;) Snälla!?



Sitter och muppar och gör läxor... Det är tråkigt.

Funderar på att lämna in min portfolio i form av en blogg. Det vore coolt. Eller hur? De flesta andra har gjort det i pappersformat så det vore häftigt att göra det annorlunda. ;D



Jag gillade båda i let's dance av olika anledningar och tyckte de var värdiga vinnare båda två.



Puss <3

2009-03-29 @ 13:29:25
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0