Söndag - planering av julkort!

Idag skall jag börja planera hur mina julkort ska se ut. Jag, Cathrine och Marita skall göra kort en kväll, men jag måste förbereda mig på hur dom ska se ut. Har köpt lite nya stämplar på mässan i Göteborg, och har beställt några till från landstoken.se. Så nu väntar jag på dessa stämplar. Vi e några stycken som har beställt ihop...4 för 100;-...blir nog kula julkort tror jag... Vant förresten ett presentkort på 100;- på lagerfrossa.se som jag tänkte lösa ut. Så det blir också ett av prosjekten i dag.. Sen skall jag börja förbereda litt söndagsmiddag...vi har planerat stormiddag idag..förrätt - blomkålsoppa, huvudrätt - potatis, sås, morötter och kött, och sen efterrätt som min störste dotter Lene skall göra - blir spännande och se vad det blir.
Nej nu skall jag börja med korten..ha en skön dag alla!
 
En positiv tanke - älskar mitt scrapbookingbord!

Kommentarer
Postat av: LottaLa

Nu fick jag ångest...julkort...vet att det närmar sig, men jag förtränger det nog.

Ha det gôtt.

Lotta

2008-09-28 @ 09:28:22
URL: http://lottala.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är nog ingen dum idé att börja med julkorten nu... Funderar redan på julklapparna... Bra att börja i tid :O)



Ha en trevlig Söndag

2008-09-28 @ 09:32:28
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Underbart mamma :) Ska börja med dig snart. Måste ju få klart allt. Passa på. Ska vara smart i år. Save some money =)

2008-09-28 @ 12:05:15
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Martin

Väntar på middagen ;)

2008-09-28 @ 12:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0