Måndag 29 september - seg dag!

Ja så var denna måndag över snart...inte någon kul dag..seg i huvudet och kroppen..
Ville bara hem från jobbet idag...för trött för att stanna där..men det var bara att jobba på som vanligt ;)
Nu har jag lagt ut lite mer kort, och lite av Lenes kreativa ritningar. Lene var hemma när jag kom hem, där satt hon vid mitt srapbookingbord...(jag vet - det är oimotståelig..)...
Sen fick jag lite besök av min vänninna Heidi också..lite tjatsjuk medans dottern var på dansen...
Nu skall jag snart sova - och fundera ut lite mer idéer på nya julkort.

En positiv tanke - allt skapande håller huvudet igång....


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

oimotståelig - oemotståndlig? <3

2008-09-29 @ 22:00:03
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0