fredag 26 augusti - Ingen var med

Nu har vi haft våran förste "symöte" kväll. Tove, Heidi, Cathrine, May och Marita. Vi var hos Marita, som hade dukat upp med taco, tårta, "kolapopcorn" och godis. Jag kan lova att jag var mätt....
Och vi har skrattat och skrattat...och haft jättekul.
Men jag och Heidi hade planerat lite bus före vi kom. Vi fick nämligen en inbjudan pr sms, och i den sto det att vi inte fick ta nån med oss..Ingen med oss...och Ingen var med.
Hon var en tjej av hönsnät, fotboll, skjorta, strumper, mössa, väska, ridbyxor och massor med tejp. Ihopsatt var denna bruden mycket söt.....och med Ingen bakpå min cykel dro vi iväg till Marita.
När vi var framme, ramlade jag av cykelen, för jag fick ingen stopp på cykeln...blodet flöt, men vi hade roligt..
smygande bakom häcken och till baksidan..sätter Ingen i en  solstol och knacka på altandörren...
Och ni kan tro tjejerna fick sig ett godt skratt...för vi hade ju Ingen med oss....och Ingen är fotograferat från alla håll nu..
ska nog sätta ut ett litet kort på henne.
Lyckad kväll kan jag lova...nu e jag jättetrött..och ska snart sova brevid min snufsande katt och snarkande underbara man.

En positiv tanke - livet är härligt!


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Ni är så mogna mamma ;P Du och Heidi, din lillasyster ;) Vill se KORT nu :D

2008-09-27 @ 10:09:25
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Marita

Tove, jeg ler ennå av den kvelden der altså hahahahaha dere er bare så ufattelig kule som kommer på slike ting!! Hahahahah INGEN var bare så rå!!!!!!! Tenk at dere tok INGEN med på sykkelen.... hahahahaha Skulle gjerne hatt en slik kveld igjen :-) Savner "symøtene" våre!!!



klem

2009-11-19 @ 23:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0