Vilken herlig dag...det är torsdag..

äntligen torsdag...bara några timmar på jobb i morgon..sen e det helg...ska bli skönt.
i morgon blir det grekiskt...lene och martin kommer också och äter.
vi har gjort klart allt inför helgen med städ och tvätt..så nu blir det bara att slappa i morgon.
levande ljus, öppna spisen, mat och mys med familjen.
på lördag är det bondens dag på torget....då hoppas jag att dom säljer majskolvar..det e så jävlig gôtt...
har varit på kontorboden som har nyöppnat idag...var första kunden..och Petra hade skitmycket  fint..blev en hel del fattigare..men vad gör det..det går ju till min hobby...- som jag är glad jag har.
ha en skön kväll..

En positiv tanke - srapbooking!

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Ja, det var roligt att handla där idag! Du måste se paketet jag slog in. Jättegulligt ;) Ska bli gott med kräkmat imorn :) Älskar dig mamma

2008-10-23 @ 23:31:53
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0