vilken härlig lördag...med mina 3 härliga döttrar..

Har varit ute och shoppa nästan hela dagen med mina tre härliga döttrar..vi åkte till Kinnarps för att bl.a inhandla regnkläder och höstsko till Lili - den minsta. Men Kinnarps har blivit så jävla dåligt. Inga kula skor i skoaffären och tråkigt i klädesaffären och i affären massor med kula saker har blivit illtrôkigt..
så vi ställde Navigator på Skara och skokanonen och dit vi åkte...och där hittade vi skor till Lili ..skitsnygga till ett kanonpris... och sen ned till ÖB där vi shoppade en hel del kul..och godis...mums...sen vidare till MC Donalds där jag träffade på en arbetskollega från Varnhem..
Nu ska jag gå ned och titta på änglarna som spelar på tv...hoppas dom vinner....
ha en skön eftermiddag alla..!

en positiv tanke - shoppa är kul!


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Det var mysigt :)

2008-10-19 @ 08:50:13
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

klart jag spelar, spelar ju inte fotboll med käken ;P dock gör ryggen ont men den är lite bättre idag. ska nog ta en diklo snart :)

2008-10-19 @ 10:25:06
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0