söndag, sol, fotboll och en underbar familj..kan det bli bättre?

Vilken underbar söndag...Kevin som vill att vi ska ut och gå tidigt..så före åtta var vi ute jag och Sasa med honom.
Men vad gör det när det e en sånn härlig dag. God frukost sen med hemmagjord kakao och sen lite kortspel - för Lili ville spela vändåtta. Sen lite dator - måste blogga lite. I eftermiddag e det fotboll med hela föreningen i Ulvåker.
Ska bli kul och träffa hela gänget igen...hoppas träningarna kommer igång igen snart. Känner behov av att röra på kroppen snart.
Nu ska jag duscha lite sen ska jag göra lite kort. Måste nog städa min bänk först!
Till middag blir det lite korvgryta alá Tove.
Ha en skön söndag - för det tänker jag ha!

En positiv tanke - söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0