Snart helg..äntligen

Faen vad jag ser fram emot i morgon fredag kl 14.18...då går jag hem från jobbet...längtar till helgen..
denna veckan har varit pest och pina.....är trött på allt som heter jobb...jävla tjat om volvo volvo hela tiden.
Tänk om Volvo kursar...va faen ska jag göra då...inget jobb..neeeeeej....inte lätt att hitta nåt annat att göra nu när det e så många andra som blir uppsagt...
jaja..det finns vell alltid en lösning..
nu ska jag fortsätta läsa min bok "livstid"med Liza Marklund, sen ska jag sova. Inget scrappande idag...men jag och Lene har snart gjort 30 julkort..så vi e snart i mål...(hoppas du mår bättre snart gumman...jävla tand...;))
Ha en skön kväll alla!

En positiv tanke (inte lätt att komma på nån denna tråkiga vecka) - hösten är i alla fall vacker!


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt!

Vad roligt ;)

Hon verkar som sagt vara en jättetrevlig tjej.. Jag hade gärna velat träffa henne irl.



Nu fick jag helg förresten =)

2008-10-17 @ 00:59:13
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Idag ska vi scrappa flera timmar mamma! Massa massa roligt ska vi göra. Nu är jag vaken förresten. Du väckte mig med ditt sms men sen fick jag vilat ett tag till. Har ätit jacky och youghurt nu och ska snart bädda ner mig igen. Svettar som en gris och fryser som faen! ;P bra kombination. Men skiten är snart väck iaf, får liksom in teskeden lite lättare nu och kan säga P som det inte har gått de senaste dagarna. Jag gick och lade mig ca 20.30 igår.. somnade kanske 20 minuter senare. Vaknade 23.10 och hade så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Efter det, inte mycket sömn. Mådde så illa för att jag var så trött men gick inte sova iaf. Jag är glad nu. Nu ska jag sova till typ senast 12.50 för då börjar våra bästa år. Förresten, de ska ta bort lite kanaler hos oss, och de har inte ens informerat om det! Så vill vi ha 3an och 5an får vi betala extra för det! IDIOTER!

2008-10-17 @ 09:28:35
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0