På dejt med nån annans kille.....

I kväll ska jag på dejt med min väninnas kille...vi ska ha videokväll och han fyller år...
Inte så seriöst som det låter, men han älskar thrillers..precis som jag gör och min gubbe och hans sambo hatar sådana filmer.
så därför ska vi "dejta!" i kväll...hihi...
det blir film och popcorn.
jag har köpt ett underställ till att ha under när man tränar, godis och en plastros som spelar. och självklart har jag gjort ett kort...det måste med.
ha nu en skön kväll alla, för det ska jag ha!

kramizar

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Hoppas det blir mysigt :)

2008-10-30 @ 20:24:02
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: maud

Hej jo detta e ju skitkul..de blir ju som en drog...Kram, hoppas dejten gick bra

2008-10-30 @ 21:44:07
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0