Onsdag 1 oktober...snart helg!

Ja så var det onsdag..två dagar till av denna vecka...sen äntligen helg...så jag kan sitta och scrappa mina kort..
Först ska jag fira min vänninna Cathrine som fyller 42.
Nu har jag hittat ett nytt kort att scrappa..som ni ser på Cathrines kort. Det var litt svårt med alla mått och så, men allt är möjligt om man provar. Och himla kul var det. Så det blir nog några sådana julkort också..som ni kommer att få se.

Sitter här och ser på idol på min mellerste dotter Lisa 13 år, Rätt många duktiga tjejer med i år. Blir nog spännande att se vem som vinner. Inte lätt att förutse.

När idol är klart ska jag lägga mig och läsa i min bok Liza Marklund "livstid". Skitbra bok, spännande!

En positiv tanke - livsglädje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0