En lång vecka...men ett glädjeögonblick..Lisbeth

Nu har det varit en lång vecka..en ganske tråkig vecka..börjar sakna fotbollen nu...ska bli kul på lördag när vi ska till ulvahallen och spela internmatch...så får gamla rört på kroppen lite..haha...
I veckan har jag, Cathrine och Marita gjort fler julkort....jag måste bara fixa några bilder på dom som jag ska lägga ut.

Nu börjar jag bara längta efter jul får då ska jag åke hem till min pappa med hela min underbara familj. Även Lene och Martin...som ska tå tåget..
Och på vägen upp ska jag träffa en kompis som jag inte har sätt på 100 år (kjänns det som)..hon heter Lisbeth och hon hade addat mig på facebook...vi hade en underbar tid när jag gick mitt sista år på gymnasiet - i Narvik.
Vi hade mycket kul og många roliga upplevelser. Så roligt att jag nästan kunde önska att man kunde ställa tillbaks klockan....men den tiden är över..nu e det en ny epok i mitt liv...
Men det ska bli kul och möte Lisbeth igen og prata gamla minner...(faen känns ut som om jag var 100 år..haha..)

I morgon ska jag scrappa...massor med kort..väntar bara på att Kontorsboden ska öppna i ny regi, i nya lokaler...
Med massor med Panduroprylar. Stackars min plånbok...och ledigt från jobbet måste jag ha på morgonen också..
kan ju inte missa öppningserbjudande..
Nu får ni alla ha en trevlig kväll!!

En positiv tanke - vänner är underbart!

ps..jag älskar er alla mina underbara vänner....

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt!

Läste i någons blogg att du läser.. och ville ha tips på böcker ... Otrogen på öppen gata är grymt bra samt ettan i den serien... skall kolla vad den heter samt vad författaren heter.. återkommer.

2008-10-12 @ 21:46:35
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt!

belinda olsson heter författaren och böckerna heter Gravidchock och otrogen på öppen gata Himla bra, läst dom?

2008-10-12 @ 21:47:59
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt!

Vad bra, sånt får man passa på att utnyttja.. Hehe..

Är hon släkt med dig, Lene-Therese?



Trevlig tjej, pratar med henne via bloggen.

2008-10-13 @ 20:15:57
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

sötaste mamma :) 5 nya kort ikväll :) kommer till dig imorn också. hade tänkt komma en stund och dagen denna veckan och scrappa lite för det är lugnande och mysigt. älskar dig

2008-10-13 @ 23:13:11
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

mamma! BLOGGA då :)

2008-10-15 @ 13:55:43
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0