äntligen fredag..

faen va skönt..äntligen fredag..denna dag har jag väntat på hela veckan..
en skön kväll efter diverse städning...tråkigt men behöveligt...
nu har vi eldat i öppna spisen...tänt massor med levande ljus...tittat på Idol och bara slappat..det e så skönt..och sen har Lene varit hemma i kväll och myst med oss...trevligt..
i morgon ska jag, Lene, Lisa och Lili (mina tre underbara döttrar) till Kinnarp och shoppa lite. Lili behöver lite höst skor och ett sett till med regnkläder. Och så självklart måste vi in i affären med allt roligt i...massor med ljus och prylar finns där inne..så det åker nog med en och annan julpryl kan jag tänka mig..och hittar jag ett och annat klistermärke också så kan jag tänka mig att det åker med hem...
ha en skön natt alla!

En positiv tanke - 67 dagar till jul!

Kommentarer
Postat av: Elsa

hejhej.

jag har utlottning av designer i min blogg.

intresserad?

fin blogg!

2008-10-18 @ 11:34:09
URL: http://livetenligtelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0