Nallarna

jag bara måste visa er alla nallarna som följde med till nord-norge på julsemester.
alla har var sin historia...den stora heter Kalle och kommer från någon vi inte vet vem är. Det var några grannar till Sasa's syster som skulle slänga den, och då fick vi den. Lisa var den som tog den till sitt hjärta och har med den överallt fast hon blir 14 nu. Den bruna - som är Alexander tillhör Lili. Den fick hon när hon låg på sjukhuset av sin kusin LInda. Den e så gullig. Hon älskar den så mycket. Sen den lille nallen tillhör Lisa - vet inte helt var den kommer från och det färgade skaldjuret tillhör Lili (från början Lisa). Den hittade vi hos min pappa under sängen från förre gången vi var där.
så nu vet ni vilka nallar som var med dit och hem.
kram


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Skäms på Lisa, den fick hon av Lili i julklapp!

2009-01-20 @ 23:47:33
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Elin

Jippie! Bra jobbat!

Det börjar komma inlägg... gör vågen Ingen idé att upptäcka en ny blogg om det inte händer något på den.

2009-01-21 @ 12:32:58
Postat av: kalle !

kalle kmr jag ha för resten av livet sådet så ! xP min kalle och ja lene det lilla djuret fick jag i julklapp av lili mamma ! hänger du inte med xP

2009-01-21 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0