länge sen nu...

ja nu e det länge sedan jag var inne på min blogg och uppdaterade denna. tänkte att det var dax..(ok då elin och maud...;))
har ju gjort så mycket sedan sist...varit i norge på julsemester med hela familjen (det kan man se på lenes blogg - och nu har jag börjat scrappandet av alla-hjärtans-dagkort.

så här ser detta kort ut...




och en detalj av hjärtat...




så nu e jag i full gang med dessa kort...ska bli kul att göra några olika...

annars så har fotbollen kört igång..idag har jag varit ute och sprunget/gått med Ekedalens damlag. Det var jobbigt när man inte har varit igång på länge..men det gick..så nu e det fullköring som gäller fram till seriestart.

nu får ni alla ha en skön kväll och en fortsatt trevlig vecka!

kramar från tove

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Så fint :) Får göra en ny kategori - kärlekskort eller något ;)

2009-01-20 @ 23:48:31
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad fin. Har kollat runt i din blogg, det var trevligt. Tack!

2009-01-22 @ 09:56:31
URL: http://www.purplerain.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0