Söndag 28 september 2008

Ja så var det kväll igen...denna dagen har gått så fort..kanske beroende på att jag har kollat på julkort på nätet halva dagen. Det finns så många fina kort där ute på nätet..mitt huvud blir helt fullt av idéer.
Så idag har jag gjort mitt första julkort. Hittade en idé med ett diamantkort och den idéen anammade jag med en gång.
Så nu ligger jag här i sängen med 1000 tankar som snurrar runt i huvudet...jag vill bara skapa skapa...men det e bara att gå upp när klockan ringer 05.10 och gå till jobbet fast jag egentligen vill stanna hemma och göra julkort.
I morgon skall jag göra ett nytt kort som jag hittade på nätet. Typ popupkort.
Men det får morgondagen visa hur det ska se ut!
Ha nu en skön natt, det ska jag ha. Kommer nog att drömma och fantisera hela natten.

En positiv tanke - vad vore livet utan all kreativitet?

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

livet vore tomt, eländigt och enformigt!

2008-09-28 @ 21:36:07
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0