snart söndag....pakettävling....

Nu e det bara timmar kvar så är det söndag...4 dagar kvar att jobba...sen ett långt behöveligt jullov.
Ska bli så jävla skönt med så långt lov/semester.
I morgon kommer en hel del vänner..så ska vi ha en liten pakettävling. Den går ut på att alla har med var sitt paket och sen sitter vi i en ring med denna paket og två tärningar.
Så börjar en att slå, och den som får två lika på tärningarna får välja någon annans paket. Sen håller man på så här inom den tidsramen man har bestämt. Och i slutet har kanske någon inget paket medans någon kanske har flera.
Lyllos den....- det blir vell Lene som har flera då hon har sånn jävla röta just nu.
Ska i alla fall bli kul - och med lite god mat också så blir det nog jättetrevligt. Det är ju ett härligt gäng som kommer också...så jag ser verligen fram emot detta.
ha en skön natt alla.
kram tove

Kommentarer
Postat av: maud

jaha...kul då för jag har väl inget paket då med min tur...;)

2008-12-14 @ 11:13:29
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Det blir en bra matsäck till resan isåfall så jag håller tummarna för mig och Martin ^^, tihi. Ska bli så roligt!

2008-12-14 @ 12:27:03
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: maud

tack för igår...jag vann ju...;) kram

2008-12-15 @ 16:34:06
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0